Nieuw in het assortiment : de kaas kipkorn
LEES DE INSTRUCTIES EN DE BESTEL VIA DE KNOP ONDERAAN
NORMALE WACHTTIJD: 15 – 60 MIN
1. BESTEL VIA DE WEBSHOP
2. UW BESTELLING WORDT BEVESTIGD
3. ONTVANG UW RICHTUUR (niet zelf te kiezen)
4. HAAL UW BESTELLING AF OP HET RICHTUUR
BETALEN DOET U IN DE FRITUUR: WIJ AANVAARDEN CASH, BANCONTACT & PAYCONIQ
Afhaalrichtuur/Wachttijd:
U moet zich de wachttijd voorstellen alsof u terplekke zou komen bestellen: indien het rustig is bent u snel geholpen, bij drukte duurt het langer. Uw voordeel: u kan thuis wachten i.p.v. in de frituur.
HET AFHAALRICHTUUR WORDT U TOEGESTUURD PER MAIL. U KAN DIT NIET ZELF KIEZEN.
NORMAAL: 15 à 60 MINUTEN VANAF HET PLAATSEN VAN UW BESTELLING.
PIEKMOMENTEN: voornamelijk vrijdag en zondag.
BIJ EXTREME DRUKTE (+75 min.) : kan u (op tijd) annuleren.
LET OP: de kans bestaat altijd dat uw bestelling klaar is na 10 minuten.
Natuurlijk wordt er steeds alles gedaan om iedereen zo snel mogelijk van zijn of haar bestelling te voorzien.
Geen automatische bevestiging van uw bestelling ontvangen? Dan is uw bestelling niet juist doorgegeven. (vaak bevindt de fout zich in uw mail adres; bv het gebruik van een hoofdletter of een .be/.com vergissing check ook uw spam)
EEN BESTELLING BRENGT EEN AFHAALVERPLICHTING MET ZICH MEE.
Dank voor uw begrip en medewerking gedurende deze uitzonderlijke tijden!
Start Met BestellenVoor technische problemen mag u contact opnemen met: 0465 03 99 39 (niet voor telefonische bestellingen)
U kan bestellen van 16h15 tot 21h15